12 mai 2009

Påminnelse ;)

joda, idag har nik ringt meg 9 ganger, og den 10'ende gangen svarte jeg :D hehe han lurte på hvordan formen var siden han ikke hadde hørt noe fra meg, og om jeg husket noe, jeg sa at jeg husket at nina fulgte meg hjem, han sa da at han også var der, og at jeg hadde glemt nøklene mine på seven sååå han og nina kjørte opp og ned for å hente dem, og når de kom tilbake så ville ikke jeg inn og at de måtte nesten tvinge meg, han sa at det ikke hjalp at han kom og sa at han måtte kjøre til drammen hihi jeg var vist skikkelig vrang, hehe jeg husker jo at jeg i det fjerne prøvde å protestere litt, men det hjalp vist ikke!

nik husket også at jeg hadde bedt de begge bare dra hjem, han trodde at jeg kanskje var sur på han siden jeg ikke hadde tatt noe kontakt etter den hendelsen, men det er jeg jo ikke, det var jeg som var vrang der og da, og jeg er bare glad de gadd å hjelpe meg, gudene veit uten dem hadde jeg kanskje sittet der enda :P nina er en engel som tok vare på mobil, kort og lommebok, hadde det ikke vær for de hadde jeg mistet alt, tilogmed meg selv...

Ingen kommentarer: