18 mars 2009

sol inne, sol ute :P

snakket litt med H og A igår, H sa han skulle ringe meg senere på kvelden igår, siden han skulle stenge kl 21, men det gjorde han jo ikke. Jeg er skikkelig snurt på han og det har jeg bestemt at jeg skal være en periode, vil han ha tak i meg nå må han ringe elr sende sms, jeg skal være utrolig vanskelig.

idag fikk jeg den nye mobilen min, var og hentet den på postkontoret kl 09, men jeg likte den ikke så jeg la den ut på finn, der den ble solgt på 123, glad jeg er kvitt den, men nå har jeg jo ikke noe mob, elr jo jeg har den gamle, men den tar natta når som helst nå, og da er det litt kjipt og ikke ha noe mob.

igår og idag har det vært utrolig DEILIG vær, og jeg bare elsker det, har liksom lyst til å være ute hele dagen og bare nyte dette digge vår værer :D

nå er planen og vaske litt her, og få rene gulv :)

jeg savner å kose med H, men nå skal jeg være hard to geet, han får ikke lov til å være luremus med meg, nå skal han få igjen med samma mynt, selv om det er meg det går utover.

spørs hvor lenge jeg klarer å holde meg unna han da, men vi prøver


btw: jeg fikk meg lydbok idag (ida's dans) jeg gleder meg stort til å høre på den lydboka, boka skal vist være utrolig fin og handler om ida som døde av laukemi som 18åring.

me bloggas ;)

Ingen kommentarer: