27 mars 2009

me happy :D

idag våknet jeg til minst 10cm med snø, det er sååå kjipt siden jeg er så klar for vår at dette er bare kriminelt!

satt faktisk litt på lyst idag med frida, rita og bamse! vi bare snakket litt, og det er jo ok!!

har vært en utrolig daff dag, og jeg begynner å bli trøtt allerede, så planen er å sette på en film og synke under dyna ;) var på joker i stad og kjøpte is og masse annet snop, selv om det er fy-fy mat men det driter jeg i nå!

btw Nik ringte meg idag kl 1842, og jeg ble sååå glad :) han lurte på om jeg fikk melden han sendte meg igår, og det gjorde jeg, men han sendte ganske seint og da lå jeg og sov, og idag ja det har bare kokt bort i kålen det å svare han tilbake :P

han spurte meg igjen om når vi skulle reise sammen, hm jeg skjønner liksom ikke helt det der, men jeg vil jo reise med han og helst NÅ MED EN ENESTE GANG!. jeg hadde akurat kommet ut av dusjen når han ringte og det sa jeg til han, han sa da at jeg skulle ha ringt han så vi kunne ha dusjet sammen, men hahah jeg sa at: jammen du bor så langt unna :P ikke noe unnskyldning det, han kunne komme fort, han kjører jo temmelig fort også, men jeg frøs så fælt at jeg gadd ikke vente, hehe. Men han er så søt og jeg er bare glad i han, han betyr så masse for lille meg<3

Ingen kommentarer: