12 mars 2009

long time....

hm aner ikke hva jeg skal skrive egentlig jeg, grunnen til dårlig blogging i det siste er fordi jeg har vært utrolig lat i det siste, jobbet mye osv!

det har ikke skjed så mye på denne kanten bortsett fra det daglidagse :/

begravelsen til Kine var jeg ikke i, jeg orket rett og slett ikke, det hadde blitt så trist, og jeg hadde aldri klart å komme over sorgen, noe jeg sliter nok med fra før, jeg savner ho no innmari :/

nøyaktig en uke etter at kine døde, så havnet bestefaren min på sykehus, pga at han hadde brukket lårhalsen, ambulansen hentet han hjemme natt til lørdag 28 februar, og det syns jeg var trist, jeg følte liksom at alt bare RASTE!

2009 har ikke vært ett bra år for meg, fra dag en har liksom alt bare vært dritt,
kan ikke komme på noe posetivt som har skjed jeg!


Nik har jeg ikke snakket med siden torsdag for 14 dager siden, savner han litt, men jeg har hatt hue mitt helt andre steder de siste 14dagene såååå det har vært ok EGENTLIG!

nå er det natti her, men vi blogges ;)

klemmer fra meg og busken miiin<3 som jeg elsker over alt på denne jord





ps: jeg savner KINE<3 noe enormt, klarer ikke skjønne at hun er borte, borte foraltid, ordet foraltid er sååååååå lenge, det er liksom aldri mere skal jeg se ho, høre hun le, sove hos henne, det er liksom aldri mere, og det ordet liker jeg ikke, fordi jeg går og venter på en tlf eller en sms og det er veldig lenge å vente når det aldri kommer til å skje :(

nej dette er bare skikkelig ille for meg, jeg savner henne bare alt for mye, men jeg håper hun har det bra og sover godt,

du vil altid være i hjertet mitt, og i mine tanker jenta mi, og jeg elsker deg

Ingen kommentarer: