24 februar 2009

Tung men en Ok dag.


Jeg er ikke helt i form om dagen. Magen min er ikke som den skal, og små feber men jeg tar det med ro. Idag fikk jeg vite at kine skal begraves mandag 02.03.09 kl 12.30 på vestre gravlund. Det var som å få ett nytt slag i trynet og tårene bare presset på igjen. Grunnen tror jeg er at jeg ikke klarer å skjønne at hun er borte. Og i de få minuttene jeg virkelig skjønner det så gråter jeg. Det er så stille uten henne på en måte. Hun sendte meg altid en søt og hyggelig meld elr ringte meg men nå ja nå er det musestille. Jeg savner henne noe enormt og jeg tenker og tenker på henne hele tiden. Det eneste som egentlig har vært posetivt idag er at Hakim ringte meg og lurte på hvordan jeg hadde det og vi snakket litt og det syns jeg var en posetiv overraskelse for første gang idag dro jeg faktisk litt på smilebåndet.

Ingen kommentarer: