22 februar 2009

R.i.p kine søta 15.02.80 - 21.02.09


Kine jenta mi, jeg savner deg utrolig mye. Kan ikke fatte at du er borte. Jeg snakket med deg på meld på fredags kvelden og møtte deg i gangen på ivars når jeg kom med kaffe til nik. Du kysset meg på munnen og sa at du var glad i meg. Jeg ante lite om at du skulle dø den natta i din egen seng. Jeg sendte deg en meld på natta etter at du dro fra ivars, men jeg hørte aldri noe mere fra deg, og det er utrolig vondt og tenke på at når jeg så deg i gangen på ivars så skulle det være aller aller siste gangen, men jeg takker gud for at du kysset meg, det betyr utrolig mye nå og jeg kommer aldri til å glemme det siste møte med deg! Idag har jeg bare gråtet og gråtet. Aner ikke hvordan livet mitt skal gå videre uten deg som venn. Du var virkelig en god og hærlig jente og jeg kommer altid til å savne deg jenta mi. Du kommer altid til å være i mine tanker og jeg kommer aldri til å glemme deg.

Ingen kommentarer: