06 januar 2009

syk, enda jeg

det er såååå kjedelig og vondt :( men men jeg overlever nok! idag har hakim åpnet igjen, han har vært i barcelona, og det har vært utrolig digg når jadore har vært stengt en periode deilig deilig!

torsdag den 15 får jeg lønn, men jeg skal betale regninger for tilsammen litt over 5000, og det er ikke gøy når alle pengene jeg har jobbet hard for bare flyyyyyr ut av vinduet!
det er jo salg nå og jeg vil shoppe, jeg trenger en ny jakke, glidlåsen har gått til helvette på den jeg har nå, og det betyr at jeg må ha på meg en annen jakke under, og det er slitsomt å ha to jakker på seg!
jeg ønsker meg også støvletter, øredobber, ting til håret, nyyyyye truser ikke det at jeg trenger det, men jeg vil han noen nye bare, pyjamaser vil jeg også ha, gensere og noen nye jeans og en stoooor lommebok, men åh elt dette kan jeg jo bare drømme om, jeg må jo ha penger til røyk og alt som man trenger for å overleve fra lønning til neste lønning, men det er ikke bare bare skal jeg si dere, men nå ordner det seg vel etterhvert, er snart ferdig med å betale advokaten min og jeg skal melde meg ut av ett par mobilabonomang + at jeg har fått tabbeltrekk på skattekortet mitt og bare det kan gjøre det gøy å jobbe, da sitter jeg iallefall igjen med litt lønn, når den 15 kommer hver mnd ;)

Ingen kommentarer: