06 januar 2009

dårlig start på 2009, men det er vel bare at jeg blir skutt i ræva av min egene dårlige karma

starten på dette fuckings året er dritt!!
jeg begynnte året med en influensa jeg, jeg er syk enda btw!

ikveld skulle jeg bare en liiiiitet kveldstur ut med bamse,(det eneste jeg orket)
når jeg skulle hjem står det en pakkis i oppgangen min! han er fetteren til han ene på joker, og han husket meg og anja igjen, og han pratet bare piss, og ville sove hos meg innatt, eller om jeg kunne skaffe han et sted å sove, og han ville jeg skulle ringe anja, noe jeg gjorde.. alt var bare kaos og ja jeg var livredd pga at jeg har vært igjenom noe dritt med de guttene før
jeg og bamse løøøøp ned til anja på bankok, der var rita og rech også, mici sa det var ok at jeg og bamse kom inn, men rita ville ikke ha oss inn der, det merket jeg på henne!

anja var suuuuper snill som fulgte meg hjem, og jeg gråt hele veien, sååå redd var jeg.
men jeg er skuffa over rita, det er ok liksom men takk skal du faen meg ha!
over og ut nå gidder jeg ikke mere fra den fitta der!

Ingen kommentarer: