11 januar 2009

10.01.09






var på ivars med nina, pedro sto i døra med en annen albaner, nik har ikke jobbet i helga. Trist men det går!

jeg er ikke venn med rita og anja lenger og det er heeeelt ok, alle går bak ryggen på alle men jeg er vist den "VÆRSTE" og det er ok i for meg, fikk en meld fra rita mens vi satt på ivars igår og hun vil ikke være venn med meg lenger, hun er en gammal kjærring som skal holde kjeft og kan dra til helvette, i mine øyne er ikke hun det spøtt bedre, men nå er vi iallefall ferdig med hverandre, og godt er det :D

jeg var såååå sinna igår, jeg dro med meg nina og var klar for krig, men i døra møter vi Gezim, nina ber han stoppe meg på en alvorlig måte og han bare heiser meg opp i stolen og der får jeg sitte, jeg sier også til han at jeg skal drepe noen, det er fullstendig kaos i hode mitt!
pedro, dama til pedro (stine) kine, han andre dørvakta, og gezim ja alle brydde seg liksom!
jeg tror jeg aldri har vært såå sinna før, men nå er jeg glad det er ute av verden, og at de ikke vil ha noe med meg og gjøre, jeg syns det er like greit, jeg er bare glad til :D

hehe alex sa til meg og nina igår : nemmen, se to små sklier :P han tullet med meg og nina heeeeele kvelden, og rappa tyggis-pakka våres.

hm jaja alt i alt så var dette en kveld som ikke kommer til å gå i glemme boken med det første
btw jeg og nina spiste sushi igår også og den var sååååå god, jeg vil ha mere :D

Ingen kommentarer: