08 desember 2008

Leeeenge siden jeg har blogget ;) 01-07 desember 08

grunnen til at jeg ikke har blogget på en stund er at dagene har gått i ett!
jeg har jobbet tirsdag tilogmed lørdag fra 16-24!

natt til tirsdag sov jeg hos kine, vi drakk på ivars, jeg fikk i meg 3glass vin og en halv long island ice thea, jeg ble såå full av en merkelig grunn, så samir måtte kjøre meg og kine til kine, kine ble ikke brisen engang! men jeg ble super dårlig og lå over doen hennes og spøy halve natta, ikke no gøy. men det var godt når jeg endelig fikk sove, jeg dro fra kine ved 0930 tiden, da sa ho til meg at nik hadde sendt hu en meld! jeg dro hjem og sov heeelt til kl 15, da måtte jeg på jobb!

onsdag 3 des, jobet jeg igjen. kine var innom og fortalte meg at hun måtte fortelle nik at jeg lå over doen hennes og spøy!
nik hadde bare sakt: hæ, janne? har janne gjort det? ja sier kine lille janne vettu!
men hele grønland viste om det, pedro, samir ja alle liksom!
jeg var innom bankok med nina den onsdagskvelden, dennis hadde bursdag, så vi tok to øl hos mici
der var vi en stund, pluss at vi måtte innom seven til marianne og han nye gutten.
var ikke hjemme før kl halv 7 på torsdagsmorran,

det har skjed sååå mye disse dagene at jeg orker ikke skriva alt, masse dritt og kaos!

på lørdagskvelden på jobb så måtte jeg tilkalle politiet og securitas, en mann hadde gått i gulvet inne hos meg på seven pluss at han prøvde å komme bak til meg bak kassa, da følte jeg at jeg mistet kontrollen og trykket på det jeg hadde av knapper!
men det ordnet seg til slutt! men jeg ble litt skjelven bare!

idag søndag den 7 des, snakket jeg litt med hakim, åh han er så søt og jg liker han, og jeg tror vi skal mjaue litt snart igjen :D han sa det til meg: mjau mjau ;) åh jeg gleder meg til å kose litt med han igjen, jeg savner han jeg!

jeg og nina tok en kakao på ali-baba ikveld, det var kos, det er alltid gøy å tilbringe tid med ho!

en ting til, ikveld når jeg og bamse var ute, kom det en stooooor schefer løpende over gata, jeg sa til eieren på en pen måte om han kunne ta hunden sin, siden jeg ble redd, da klikker han på meg og står og skriker meg opp i trynet, han spørr om jeg er dust, dette var politihøgskolen sin hund og bla bla bla, han spørr om jeg ikke skjønner norsk osv, det eneste jeg klarer å si er at: du kødder nå sant? han var nemmelig på pøbben og drakk, og han var galere en bikja. jeg tørte ikke si no til han for da er jeg redd for at han hadde slått med rett ned, han var sååå sinna!
og jeg skjønner ikke hvorfor han klikket på meg
1: hans hund kom løpende over gata til oss (bamse var i bånd)
2: det var hans hund som gikk til angrep på min.
og enda så er det jeg som er gal!!!!?
hadde jeg hatt navnet på han så hadde jeg anmeldt han, men jeg var på nære nippen til å ringe politiet når jeg var ute, med tanke på at han sier det er en politihund, at han missbruker dems tillit på en måte! jeg tror hva jeg vil om at den hunden var en politihund, siden eieren var en gammal alkis oppi årene, og om hunden var en politihund så har ikke den hunden mere rett til å gå løs, og fly på andre hunder, det er båndtvang for alle i oslo, tilogmed for "POLITIHUNDER"

Ingen kommentarer: