18 desember 2008

:D

jule-shoppingen går ikke den veien jeg vil, men men!
har vært sammen med anja disse to dagene og de har vært kjempe kuuule! katt har vi også fått oss, hihih han er VERDENS SØØØØTEST. og av alle ting så har vi kaldt han for ivars, det er en grunn til det, men ikke spørr hehe..

ikveld når jeg gikk nedover for å møte en vennine, sååå gikk jeg forbi H, og han sto ute med en annen fyr og snakket og jeg snakket i tlf med venninna miii, og han måtte trykke ut et HEI fordet! men det er ok, han var jo hyggelig og jeg sa hei tilbake, hadde han ikke sakt hei, ja da hadde jeg heeelt sikkert blitt snurt, og jeg hadde blitt grinete på han og ja, da hadde jeg ikke giddet å snakke mere med han! enkelt og greit, sååå at han sa hei var bare det beste for han!

ang jul, den skal vi feire med mormor og bestefar i turbinveien. Det gleder jeg meg til, og bamse skal også være med, grunnen til at han får bli med er fordi morten og co ikke kommer, og de kommer ikke fordi linn skal ha med seg kjæresten sin og mammaen hans, vi ble bedt men ett sted går faktisk GRENSEN! JEG GIDDER IKKE sitte der med kjæresten til linn og mammaen hans, og de vil ikke ha bamse der engang, og bamse har vært en del av familien våres i 11år, mens typen til linn, ja de har vel bare vært sammen i 6mnd, veit man ikke kan sammenligne typen hennes med en bikje, men hva er egentlig forskjellen?
over og ut!

Ingen kommentarer: