06 november 2008

snart klar for....

....litt jobbings, egentlig så er jeg ikke klar for dette, vil heller bare slappe av, men det har jeg ikke råd til, gud jeg har jo regninger herrifra til helvette, såååå jeg må bare jobbe alt jeg kan.

jeg og lusk tok en kaffe med cecilie imorges da, på grønland (evita)

igår-kveld tok jeg en kaffe med rita på grønland, hos mousa, vi snakket litt med samir, og fikk litt juling av pedro på ivars, men det gikk greit, selvom jeg hadde megavondt når jeg gikk hjem og jeg er noen par blå-merker rikere idag ;)

haha når jeg skulle på jobb igår morges møtte jeg H, herre kl var ikke halv 8 engang, hmmmm lurer på hva han gjorde her nede såååå tidlig, men men..

jeg har begynt å tenke litt på nik igjen, men det er ikke så rart, jeg så han både lørdag og søndag, men det var ikke jeg som oppsøkte han, han komm innom jobben min to ganger på lørdag, og han ble med G over til meg og nina på cafeen på søndag, jeg og nina hadde jo fikset noe for G :D
på en måte er jeg veldig glad i dem begge to, de er jo bare gode, MEN jeg skal glemme nik på en måte, jeg gidder ikke han mere på den måten da ;) og jeg har vært fliiiiink, ikke sendt han noe meld og bare det er 100 poeng til meg ;)

vi blogges, jeg må på badet og stelle meg bitte bitte litt

Ingen kommentarer: