08 november 2008

snart er det senga ;)


hm ja, hvor skal jeg begynne? jo, jeg jobbet fra 16-20 (hjalp marthe litt)
anja kom innom jobben ved 1930 tiden og ventet til jeg var ferdig, så dro vi på bankok og tok en øl, etter det var vi innom olympen, men der var det STAPPA, Gikke forresten forbi bilen til nik som sto utenfor ivars, men tror han var inne, for jeg så han nemmelig ikke :( men som sakt, det var stappa på olympen og da trasket vi heller bort på asylet, og der drak jeg ett glass rødvin, etter en stund begynte brannalarmen og ule, og vettu hva brannvesenet kom med blå-lys og alt, og inn kom det en staut av en brannmann med oksygen maske og sånn stoooor tank på ryggen hihi, men det var vist bare falsk alarm :P
etter ett glass med vin gikk vi tilbake på bankok, og på veien dit så jeg nik<3 ute, men vi gikk på andre siden av gata, åh han er sååå søt der han står

vi var en stund på bankok og snakket med dennis og mici koooooselig :D
nå tror jeg at jeg har bestemt meg, JEG VIL BLI DØRVAKT, og da må jeg ta ett kurs, som går over tre dager (25timer) og koster ca3750 kr elr noe i den duren da, men jeg vil og jeg har snakket med masse dørvakter og jeg har jo fått litt iformasjon.

og det kurset ligger ved statoil der, og ja alt er bare geniaaaaaaaaaaaaaaaaaalt, haha kan dere se det for dere? lille janne som dørvakt?, men uansett jeg skal klare det, jeg skal bli dørvakt :D:D

Ingen kommentarer: