10 november 2008

maaaaaaaaaaaaaaaaaandag ;)

hm jeg aner ikke hva jeg skal skrive om, men noe blir det vel...
igår søndag 09.11.08 var jeg, mamma og bamse hos mormor og bestefar siden det var farsdag og spiste pinnekjøtt naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam,og jeg ble sååå mett + kake til desert.
jeg dro rett fra middagen og rett på jobb til nadia, der jeg jobbet til kl 00.

kine og umit kom innom, og naim han måtte ha noe å bite i siden han sto i døra på ivars, der sto han fra kl 18-0330 staaaaakar, nevnte for han at jeg skulle ta det dørvakt kurset og da smilte han og sa at det var bra, han kunne nemmelig fikse meg jobb :D

nå driver jeg og "slanker" meg litt, veit det høres teit ut for de fleste, men jeg skal bare kutte ut sukker,fett og stivelse, grunnen er at jeg merker på meg selv at jeg har lagt på meg, og det er en grusom følelse i seg selv, derfor er planen å ta av noen kilo.

jeg skal forresten få en vinterjakke av mormor og bestefar, og jeg og cecilie har vært rundt og tittet, men problemet er at jeg ikke klarer å bestemme meg, og det er heeeeelt jævelig å ha det sånn, tror jeg har hengt av minst fem jakker bare på oslo city, men åh jeg klarer ikke VELGE!!

ellers så går dagene som så, ikke noe nytt og ikke noe spessielt som har skjed.

jeg snakket litt med H kl 11 når jeg gikk nedover for å møte cecilie, men vi snakket ikke mye, bare vekslet ett par ord, men han sa at vi snakkes, og ja det tror jeg nok at vi gjør!!

Ingen kommentarer: