25 november 2008

innlegg nr 306, og om hvorfor jeg blogger og ett lite sammendrag!

først må jeg si at jeg blogger fordi jeg på en måte ser på dette som en dagbok, og jeg syns det er gøy og spennende å lese tilbake selv!

nå har jeg lest igjennom ALLE inleggene mine og masse har forandret seg, elr iallefall noe.

jeg er glad i nik enda, men jeg har kommet over han på det værste, på en sprø måte har jeg bare blitt glad i han.

jeg har jo sluttet på kiwi og begynt på seven på grønland (ikke det smarteste), men jeg trives.
masse hyggelige kolegaer og jeg har fått ett sterkt bånd til nina, nadja og nadia!

jeg husker når jeg begynte og blogge var jeg glad når jeg fikk jobb på seven, da kunne jeg se og snakke med nik på vei hjem fra jobb, men det har jo forandret seg veldig, nå går jeg på andre siden av gata og vil liksom ikke face han, det er han som oppsøker meg på seven og hilser og spørr etter meg, jeg er såååå stille!

jeg har jo også blitt godt kjent med kine, hun er en suuuuper jente men hun snakker for mye har jeg ett intrykk av + at hun snakker om nik til meg hele tiden og det er slitsomt, tro meg og jeg veit ikke om jeg kan stole på henne og det er vondt, jeg aner ikke hvem hun snaKKer til ang meg og nik, men ALLE veit om meg og han.

og lusken min da, jeg liker og blogge når han og jeg er på tur eller bare koser oss inne!

og maten jeg spiser, ja hehe det har jeg ikke noe forklaring på hvorfor jeg blogger

når jeg jobber, jo det er for å ha litt oversikt, og jeg liker å se hvem som kom på besøk til meg iløpet av den vakta, det er gøy og gå tilbake på å se!

og sist men ikke mist mine oppturer og nedturer, dere veit jo selv den saken jeg måtte ha advokat på, det ble det en posetiv avslutning på, og det er jo gøy å ha i
"arkivet", selv om jeg ikke har noe forventning på at alle "nedturene" mine skal ha en posetiv utgang, men jeg er glad denne saken hadde det, ellers hadde det blitt dyrt og jeg kunne bare sakt natta!


nej nå er det natta her, skal nemmelig jobbe imorgen også hehe og da er det ikke dumt å få seg litt søvn.

meeeeen vi blogges ;) og jeg blir altid glad for en komentar eller hilsen
klemmer fra joani the ponani, uuuups det var litt grov :P

Ingen kommentarer: