08 november 2008

formen nå...

....er ok, men jeg skal ikke noe idag, det har jeg virkelig ikke ork til, ble litt mye øl og vin igår og hode føles ikke som om det sitter på plass;)

men nå driver jeg og prøver å få tv'en inn på rommet mitt, jeg vil ha en tv der, da kan jeg se på hva jeg vil og når jeg vil, og det er sååå digg å krype opp i senga og se på tv/film mens jeg ligger og daffer der når det er høst,mørkt,kaldt og vått ute...

Rita har bursdag idag da, men jeg har ikke giddet å sendt hun noe meld :P haha er så grusom jeg ass, men men jeg driter i det..

jeg har ikke sett ho på 3 dager nå og bare det er himmelsk, dere skjønner hun er såå mye eldre enn meg og jeg skjønner EGENTLIG ikke hva vi har til felles, og jeg trives bedre med folk på min EGEN alder og sånn er det og sånn kommer det til å bli. (punktum) haha jeg måtte bare :D

Ingen kommentarer: