22 november 2008

ferdig på jobb, sliten nu!!


hehe jeg FIKK sove 3 heeeeeeeeeeeele timer før jeg skulle på jobb, sov fra ca 20-23, deilig deilig
jobbet med nina, jeg så nik i døra på ivars på vei til jobb, åh han er søt! gikk greit og jobbe, men masse tull og dritt innom, værste natta jeg har hatt på lenge, litt utpå natta trengte vi sårt veksel og modige nina dro på ivars hihi, hun snakket med nik<3 og han ba hun hilse til meg, kine var der også og når hun hørte at nik hilste til meg sa hun: hehe ja nå blir janne i hundre, (åh det er så flaut) hun spurte også om nina viste hvem nik var og da sier nina, ja jeg har sett han en gang før. Kine spør også nina om hun har hørt om meg og nik, men nina er smart og spiller dum og sier nej (takk nina ) kine babler vist mye og hun ber også nina hilse meg, ingen av de på ivars var innom inatt (takk) ikke kine engang, men det er ikke noen bombe, nik kjørte sikkert hu hjem og ifølge nina var kine ganske fuuuuul!!!
but me don't care, elr jeg bryr meg litt eller ialefall om nik! men haha det rare er at jeg ikke vil se han, men men det kommer vel den dagen jeg ikke har no valg

Ingen kommentarer: