24 november 2008

ferdig på jobb og jeg er ØDELAGT!

Jobbet fra 16-24 med marius, vi har hatt det sååå konge :D tror jeg aldri har ledd så mye før hehe, men dagen har vært lang fordet, jeg måtte ringe brukerstøtte 2 ganger, og det er ikke kult, snakket med nina da hihi, hun måtte på ivars natt til idag for å veksle, og da snakket hun med nik alene, han spurte etter meg :D åh jeg blir sååå glad, men jeg er så utrolig forvirra, jeg skjønner meg ikke på han! men jeg savner han masse!

kine, pedro og dama til pedro kom innom idag, og kine hvisket i øret på pedro, så ser pedro på meg og sier ja jeg veit om hun og nik, åh flaaaaaaaaaaaaaut, kan ikke bare de gi seg med han.
så sier kine, og ker hehe nik nik nik nik nik nik..
jeg ser bare ned jeg, jeg orker liksom ikke

mici og dennis var også innom (kos)
og SAMIIIIIIR, jeg ble så glad når jeg så han, jeg og nina fikk masse klemmer, og sist men ikke minst, elfet kjørte forbi og vinket, ble kjempe glad når jeg så han også!

hehe rart å si dette men jeg er litt sjalu på nina, siden hun har sett og snakket med nik både fredag og lørdag!. men han ber jo nina hilse meg, og så spørr han etter meg, da blir jeg litt glad!

btw, samir og nina vil at, jeg og nina skal på ivars til helgen, eller på fredag da, og jeg sa jaaaaa det gjør vi hihi, men nå tror jeg kanskje at jeg angrer på det, veit ikke om jeg tørr se nik, det blir bare for flaut, men åh jeg vil liksom bare snakke litt med han jeg,

Ingen kommentarer: