29 oktober 2008

tirsdag 28.10.08, en flott dag som har gått i ett

hm, sto opp litt tidlig idag jeg, og møtte cecilie vi satt på evita og koste oss med litt av hvert :P når kl ble nærmere 15 dro jeg hjem, på veien møtte jeg pappaen til G, veeeerdens hyggligste herremann :D vi snakket en del.
kom hjem og hentet bamse og vi gikk i parken, da kom rune forbi og vi snakket også lenge hehe jeg elsker å prate vøtt, møtte rita kl 17 og vi gikk og tok en kaffe på lyst, etter det dro vi ned til shitty og små handlet litt, etter det igjen satt vi litt hos mousa, og der dumpet abdullah ned og det var også kos, når vi skulle gå kom G over å hilste på åååååååååh jeg fikk masse stooooore klemmer og vi koste leeenge
han er såååå utrolig og jeg bryr meg virkelig om han ass han er bare ndelig, når jeg liksom har sett og snakket med han da føler jeg meg liksom så lett og ren innvendig, merkelig følelse som er vanskelig og beskrive
snakket med mici og naim også på veien hjem...

nå er jeg så tørr i kjeften at je it kun ha spøtt på deg om æ hadde hatt lyst en gang ;)

natta

Ingen kommentarer: