20 oktober 2008

snart jul :D









og jeg begynner så smått og tenke på hva jeg ønsker meg av familien
jeg er VEEEEELDI opptatt av hår, jeg elsker hår.
derfor ønsker jeg meg BØLGETANG & VARMRULLER
det er rett og slett GENIALT!
GLEDER meg masse masse til jul, og jeg håper jeg får de to tingene som jeg ønsker meg aller aller mest her i verden, nemmelig bølgetang & varmruller
jeg kan ikke få nok av hårting, elsker spenner, strikker, og ja you name it liksom, + ØREDOBBER, STORE, små, litt midt i mellom, ja alle størrelser og fasonger, im loving it<3
det som er med bølgetangen da, er at man får sååååå fine bølger i håret hehe (men det skjønte dere vel) pga navnet BØLGEtang. Uansett det gir samme resultat som når man fletter håret kvelden før og sover med det gjennom natten, men saken er at det er såååå tungvindt, jeg vil heller bølge det med tangen om morningen, og ikke flette håret kvelden før, og det enkleste er jo som oftest det beste ;) og får jeg en bølgetang til jul, ja da slipper jeg å flette håret kvelden før..

MEEEEN nå er det kvelden her! skal hoppe i dusjen nu, og så skal jeg sooove skal nemmelig opp kl 0830 imorgen tidlig
natti NAAAAAATT :D

Ingen kommentarer: