27 oktober 2008

min helg :S

på fredag var jeg bare hjemme.. kine og nik sto i døra på ivars på kvelden og da føler jeg meg tryggest når jeg holder meg unna grønland, kine ringte meg ved 22 tiden men jeg svarte ikke pga at jeg viste hun var med nik, kl 0315 var det noen som ringte meg fra skjult, jeg er hundre prosent sikker på at det var kine elr nik, åh jeg savner han sååååå mye, men jeg holder meg unna og er stille fordi jeg PRØVER FAKTISK OG GLEMME, men det virker som om det ikke kommer til å bli bare bare...

lørdag gjorde jeg ikke stort, var bare ute med lusk og satt litt på cafe.. marthe ringte meg og spurte om jeg ville jobbe natt med nadia og det gjorde jeg, det var sååååååå kult, jeg elsker den jenta der, vi har virkelig en god kjemi, natt til lørdag sto også kine og nik i døra på ivars, jeg så faktisk nik når jeg gikk på den andre siden på vei til jobb, og jeg fikk en klomp i halsen, men men sånn er vel livet.. samir kom også innom og det var kos, han er liksom en stoooooor sol, og han er bare hyggelig og grei.. jeg ba han hilse kine, men hørte ikke noe fra nik elr kine den kvelden (puste lettet ut) nik ble foresten 26 år på lørdag 25oktober :)

søndag jobbet jeg med marianne fra 15-24 så det sier jo sitt at jeg ikke gjorde stort på søndag, utenom det å gå to turer med bamse, en før og en etter jobb

2 kommentarer:

Hilde sa...

I MISS YOU!!!!

Går det bra eller, søta mi?
Kiss kiss

Unknown sa...

I MISS YOU<3 Åh assa!!!

ja det går bra, men litt sliten hihi

men savner deg utrolig søta og gleeeeder meg til å se håret ditt ;)