22 oktober 2008

MANDAG OG TIRSDAG 20-21 oktober 2008

mandag morgen skulle jeg møte cecilie, og vi skulle ned for å melde oss inn på trening, på veien ned møtte jeg H, og jeg ble med han inn for å mjaue litt :P jeg måtte bare hihi...
var sammen med cecilie, omar og sven og vi trente og trente, men det var på kvelden da! etter trening dro vi alle fire og spiste indisk, naaaaam nam!

Tirsdag
møtte cecilie på morningen og vi trente sammen med omar og sven hehe det var kuli ;)
var sammen med cecilie og tok kaffe etterpå, og det var digg vi skravlet masse, senere på kvelden var jeg bare såååå lei-meg, jeg gråt masse og alt var liksom bare fælt, møtte rita(trengte en å snakke med) vi satt oss på grønland og tokk en kaffe, og på andre siden på ivars sto G i døra, åååååååååååååååååååh åååh jeg ble sååå GLAD :D utrolig å se han igjen og han er sååå søt, fikk mange laaaaange klemmer av han, hehe og rita klarte å si: hehe ikke spis hverandre opp nå da! når alt kommer til alt så er G den man kan stole på der nede, han er en fyr som ikke er falsk, han sier ting in your face om det er noe, og han sier det han mener, enkelt og greit! me like him!
uansett så føler jeg meg litt bedre i dag( onsdag 22oktober) jeg har trent masse med cecilie og spist på venner og vi har vært hos rachida, og kost oss masse, nå har jeg planer om å ta huset, så en dusj, etter det skal jeg snke ned i sofaen og SOVE LITT..
og kanskje se en film elr 2, imorgen er det tilbake til trening, og mens cecilie har veiledningstime skal jeg ha isam, og vi skal spise iiiiiiiiiiiiiis<3

Ingen kommentarer: