16 oktober 2008

igår.. onsdag 15oktober 2008


fikk jeg meld fra kine, hun sa at hun hadde en jævelig god nyhet til meg så jeg måtte svare på tlf, hm tenkte jeg da, det eneste som kan gjøre meg glad er nik, så da tenkte jeg at det måtte ha noe med han å gjøre, og jeg hadde rett, hun fortalte at han kanskje skulle stå i døra på ivars til helgen, men vettu når jeg fikk den beskjeden så ble jeg ikke så glad alikavel, jeg ble mere usikker, og deppa, og jeg vil egentlig ikke se han, og det sa jeg til ho også..

saken er den at jeg føler meg LURT av han, jeg veit ikke hvorfor, men skal han holde meg for nar, så må han lenger ut på landet, jeg er dritt lei av ALT NÅ!!!!!
Nok er nok!

men det tar nok litt lenger tid før jeg er heeeelt over han
han er, eller hehe var jo tross alt søøøøøten min, og jeg savner han litt, men SKJERPINGS fra min side jeg orker ikke å bli såret mere jeg!

snart kjøper jeg meg en bryllups-kake i 8etg, låser meg inne og spiser hele dritten alene med bare hånda+noe av kaka skal kastes på veggen mens snør og tårer triller, jeg er dritt lei av mannfolk

Ingen kommentarer: