07 oktober 2008

fortsatt syk, men måtte ut en liten tur...

gikk i parken med bamse ved 20 tiden, da hadde jeg sovet siden kl 18, var sååå dårlig vettu.. på veien hjem snakket jeg med H, han skjønte at jeg var syk, siden jeg gikk så rolig forbi, hehe til vanlig pleide jeg å løpe sa han :P
han hørte på stemmen min og så på øynene mine at formen var dårlig, vi snakket en stund, før jeg gikk inn med bamse og dro for å møte cecilie (ikke kusina mii) vi tok en brus på venner og skravlet masse, så gikk vi inn på delig og jeg kjøpte med meg en muffins naaaaam ass, jeg var ikke hypp på å gå forbi ivars men vi gjorde nå det, og der så nawar i døra, ååååh gud ass, det var nesten litt flaut, E var der, kine og samir hehe litt kos å snakke og se dem igjen også da =)

kom hjem ved 23tiden og da hadde H stengt, kanskje det beste ;) han trodde jeg skulle drikke ikveld, men NEI ASS, han sa bare: skal du liksom bare se på at hun drikker da, hehe og da sa jeg nej, men han trodde iallefall jeg skulle, men det har jeg ikke gjort, jeg er nemmelig en flink flink jente :D

nå er det natta her, formen er elendig og nå er det en ibux og så sengen :D
nattinatt<3

Ingen kommentarer: