04 oktober 2008

ferdig på jobb :D haha

deilig å sitte i sofaen og bare daffe nå, egentlig burde jeg hoppe i seng siden det er en liten lusk som sikkert ikke vil at jeg skal ligge å dra meg til langt utpå ettermiddagen imorgen hehe, men jeg er sååå kald og våt at jeg bare vil vente litt hehe :)

gikk kjempe greit å jobbe inatt, jeg jobbet med marianne(sjefen min) og hun er kjempe kuuul, skal jobbe med hun på søndag også, og det blir bra :D om jeg ikke bytter bort vakta mi da ;) som dere veit så er jeg en liten luring hihi

jeg aner ikke hva som skjer med meg om dagen, jeg tror jeg begnner å få litt følelser for H igjen, og det er ikke bra, men jeg tenker ikke sååååå mye på søøøøøtee'n min lenger, han er jo såå opptatt og alt, jeg glemmer han liksom litt, og det syns jeg er sååå trist, det er trist fordi jeg veit at jeg liker han så mye, jeg vil liksom like han, men de følelsene sklir bare lenger og lenger bort, og DET VIL JEG IKKE, jeg vil like søten min jeg, bare han og ingen andre, men det virker nå som at følelser ikke er viljestyrt ass, men sånn er det jo bare, jeg får liksom ikke gjort noe,
søøøøøøøøteee, åh jeg gjør ikke dette med vilje ;)

Ingen kommentarer: