24 september 2008

lusk'en miiin<3...

.....har reist på høstferie med mormor og bestefar ;) der koser han seg masse, og jeg trenger bare å gå ut når jeg selv føler for det..

jeg orker ikke nevne søøøøøtee<3 det eneste er at jeg er forvirra og savner han, har gråtet litt, men bare fordi savn er sååå vondt, vil glemme og samtidig så vil jeg ikke glemme han, han er jo søøøøøteee'n miin<3

nå er jeg bare deppa, ikkeno går min vei, føler meg helt på bånd når det komer til alt, alt bare går til helvete, skjønner ikke hva jeg gjør galt jeg!!!!

nå savner jeg bare hilde min, blir liksom i sååå godt humør når hun er i nærheten jeg, hun er liksom sola mi<3 min egen spessielle BESTIS...

1 kommentar:

Hilde sa...

3 dager igjen til ferie, Jånni, TRE dager!!! WEEE!! Kjipt at du er syk, men på en måte misunner jeg deg ass, er så ræva sliten. Hosta i hele natt, og skal ha matteprøve etterpå... Vil sooooveeee!