25 september 2008

for en HÆRLIG DAG :) gått i ett siden jeg slo opp øynene imorges




sto opp og bestemte meg for å ta med basse på tur, og det var kjersti veldig fornøyd med :D dro ned til dem for å hente basse, tuva hadde over 40 i feber og jeg og kjersti ble enig om at jeg kunne ta med meg basse og trym på tur, noe som jeg syns bare var koooos, vi gikk opp på lyst og møtte rita og abdullah, trym sov heeeeeeele tiden, noe som jeg egentlig syns var det beste hehe, han er jo bare 3mnd, gikk en laaang tur med basse og trym etter kaffe-besøket, (siden trym sov, hehe) vi møtte torstein, kjersti og tuva på oscar's kl 1730, trym sov fortsatt og jeg fikk i meg litt mat, deilig... fulgte kjersti+fam til ingangspartiet, men de bestemte seg for å gå på visning i oppgangen ved sidenav, og jeg ventet nede med basse og trym som fortsatt sov ;) han slo opp øynene kanskje 5 min før de kom ut igjen, hehe teimet ass!!! og da hadde jeg allerede kommet i god kotakt med en jente som heter cecilie og vi PRATET OG PRATET, sto og snakket med ho i evigheter, så ble jeg med ho å spise hos en marokansk familie som bor i nabo-oppgangen til kjersti hehe sååååååå utrolig søt og imøtekommen familie har jeg aldri møtt og det mener jeg (cecilie har en sønn med en av dems sønner om dere skjønner? hehe) han er 2 år og såååå nydelig, etter at vi hadde spist og lagt lille-mann, dro jeg og cecilie på ali baba og kjøpte oss en mocca, og der ble vi sittende, tilogmed etter at innhaveren dro hjem og stengte sjappa, :D vi pratet og pratet og alt var sååå kos, men når kl begynte å nærme seg halv 12, dro vi vært til vårt, men vi har planer om å treffes imorgen også, og jeg gleder meg kjempe mye!!!

Ingen kommentarer: