23 september 2008

det stikker i magen min!

var hos advokaten imorges, gikk greit og vi kjører sak, det koster masse og da mener jeg MASSE, må bet 4000kr nå, og resten tar forsikringa seg av (håper jeg) siden det kan komme opp i 30 000, han sa også at dette ikke var noen lett sak, men at det svekker saken til motparten at de ikke har sendt meg regningen før nu, + at jeg kanskje m¨møte de i ett møte i forliksrådet, men det vil jeg ikke!!!!

sendte meld til søten min idag og mobilen hans er på, men jeg får nada tilbake, neej ikke veit jeg, bortsett fra at han forvirrer meg noe jæææææævelig. blir tilogmed litt deppa, han er ikke som jeg trodde han var! han har skuffet meg skikkelig, men får ikke gjort noe, men det begynner å gå opp for meg at jeg må glemme han og gå videre i livet mitt, han bryr seg tydligvis IKKE noe om meg!!!

Ingen kommentarer: