26 august 2008

jeg skjelver litt nå, les innvendig!!!

nik ringte meg kl 1510, da var han på vei hjem fra jobb og han var trøtt og sliten han(staaakkar) han spurte om jeg kunne gjøre han en tjeneste, og seff sier jeg ja, herre jeg liker han så godt jo, det han ville jeg skulle gjøre var å reise til kosovo, han har en kjempe god kompis der nede som han vil ha til norge, og for å få han hit, ja da må jeg ja hehe eh dere veit, oh lord jeg liker nik sååå godt at jeg kan gjøre alt og da mener jeg ALT for den gutten der, men dette, uff jeg bare skjelver og jeg blir sååå u-sikker, tenk om han bare bruker meg osv, men det tviler jeg på, nik er ikke sånn, og dermed basta! men jeg får 100 spørsmål i hode på en gang, og jeg blir usikker, redd og litt skeptisk, og det er ikke en morsom følelse når du liker en person såååå godt som jeg liker nik, det er bare å gråte av, hadde det vært nik jeg skulle ha ja hm hehe meg med, så hadde det ikke vært noe prob i det heeeele tatt, men det er ikke nik, det er en god kompis av nik, men hva gjør ikke jeg for han, jeg gjør alt, men det er bare fordi jeg liker nik såååå jævla godt!!!

haha han fortalte meg også at han hadde blitt stoppet av politiet i går, pga at han hadde kjørt i 135 i en 80 sone :P han sa også at han politimannen var kjempe snill, han kunne ha mistet lappen i 6mnd, og da hadde han mistet jobben og alt, men han fikk bare 10 000 kr i bot, og han kjørte i sin private bil men han liker og kjøre fort og tenkte ikke heeelt på fartsgrensa, haha så nå var han litt redd så han lå 10km under fartsgrensa, det vil si 70km i en 80 sone, haha stakkar søten min, men han var heldig som fikk beholde lappen da, after all ;)

Ingen kommentarer: