26 august 2008

jeg er grinete på nik

jeg sendte meld til søten min nå imorges, MEEEEN NEEEEIDA nada tilbake, nå begynner jeg bare å bli irritert på han, og jeg skjønner heller ikke hva som kan være sååå jævla vanskelig med å svare, elr sende meg en koselig meld, vise at han bryr seg liksom, veit han har masse å gjøre og jobber mye, men faen heller ass, det ser jeg ikke på som noen unnskldning, gjør han dette bare for å irritere meg eller? han veit hvor godt jeg liker han og da syns jeg rett og slett bare at dett er rottent gort av ham
unnskyld all den banningen her nu, men jeg er bare forbanna på nik
BTW, hvis han ikke ville ha noe mere med meg og gjøre, så skulle han ikke ha tatt kontakt og møtt meg når han kom hjem fra ferie, jeg hadde nesten glemt han, og det er jo ikke rart, hadde jo ikke hørt fra han på over 6uker, men neeeei da han måtte seff ringe og møte meg, og da blir jeg seff skutt heeelt tilbake til start

takk takk nik<3 dette klarte du fiiiint

Ingen kommentarer: