25 august 2008

igår, hehe siden kl er over 24

har jeg gått en distanse på 11,8 km som tilsvarer 16156 steg og jeg har forbrent 434,3 kcal... hm,ikke dåååårlig er stålt av meg selv, men kan jo egentlig takke hilde for det, hun som dro meg ut på søndagstur igår, vi hadde det sååå koselig, elsker den jenta der ass, og så kom bamse hjem, og da ble det noen turer der også :) og man går jo mye mere om man har en hund, det er jo bare riktig, men kanskje av naturlige årsaker også????? hehe

nå skal jeg sove snart, er stuuuuup trøtt, og jeg håper jeg hører fra søten min imorgen, herre jeg har jo sendt han meld hele helgen jo, og idag sendte jeg tilogmed ett bilde, blir litt grinete om jeg ikke får noe meld imorgen, MEN jeg tviler på det, han er sååå opptatt, selv om jeg ikke ser på det som noe unnskyldning, men jeg klarer ikke være sinna elr sur på han, jeg hopper bare i TAKET når jeg hører fra han jeg, hahahah jeg er merkelig der, men det skal jo han bare være glad for,ikke mange jenter som hadde giddet det surret jeg driver med, alle og da mener jeg ALLE jenter hadde gitt faen i han for leeeeeeengst, men ikke jeg, jeg bare liker han for godt til å glemme han, og jeg har enda tro... den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;) ;) ;)

natta klem fra meg og bamse gutt <3

Ingen kommentarer: