08 juli 2008

oh lord for en natt!

fulgte sadia til bussen ved 22 tiden, møtte anja on my way og hun ble med meg hjem, vi tullet og fjaset og drak og drak, anja ble litt brisen og jeg ble kanoooon!

vi danset og bare koset oss, myyye latter! anja hadde bursdag igår :) vi dro en tur ned til M, ha når vi kom ned så ga jeg M en klem, anja derimot kysset han på munnen, jaja jeg måtte tykke ut at de var sååå søte sammen, bla bla bla.. hun bare smilte når jeg sa det, når vi kom ned på bankok så var han lille sjåføren der, han er så blid og hggelig hele tiden, hehe... jeg måtte spørre han om G var på ivars og det var han og da måtte jeg seff trøkke trynet mitt ned til han, åh herre jeg var såååå full, tullet og tøset med G, hehe uff bare rotet jeg og jeg sto der med han leeeenge, helt til ivars stengte og jeg fikk G til å kjøre meg hjem :P snakket litt i bilen med han om alt egentlig, og han sa at jeg måtte stole på han 1000% vi snakket og gjorde ting som ikke nooooen skal vite! jeg snakket vist me om N og han lovet å holde kjeft.
uff jeg veit jeg kan stole på G han er snill, og han veit at jeg liker N
G og N er bestevenner og G sa at han skulle ikke nevne noe til noen og jeg skulle ikke nevne noe til rita, han sa også at jeg ikke skulle si at rita hadde lyst på han og at han kunne få rita, han likte ikke rita på den måten!

jeg snakket tilogmed om den melden jeg hadde fått fra broren hans men han sa at han viste ikke noe om den melden! og da spurte jeg om det var N som måtte ha gitt ut nr mitt og da sa G ja!
og da sa jeg at jeg liker N veldig godt, men er usikker på han! men åh jeg er sååå forvirra gud jeg liker N sååå godt!

G sa også at alt dette skulle bli hysj hysj og bare mellom han og meg =) og at vi skulle være som før og gi klemmer osv og bare oppføre oss som normalt, han veit at jeg liker N og at N liker meg men han ville at jeg skulle ha han på si :P

oh lord dagen idag er ikke bra.. jeg er fylt med fylleangst og hode og alt bare værker!
jeg vil ikke ut meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere!!

Ingen kommentarer: