11 juli 2008

11.07.08

ble littebiiiitt full igår også jeg :P så idag sov jeg og frida helt til kl 14 :) utrolig digg, tror jeg trengte det!! møtte rita og vi tok en tur på grønland, skulle innom vita og litt sånn forskjellig!
på veien til grønland så møtte vi M og gjengen, de satt på VÅRES cafe!Som Stephanie Tanner ville sagt: HOW RUDE!

etter en liten shoppingrunde satt vi oss på cafeen og da hadde de heldigvis gått, satt der en times tid, før vi var innom kiwi for å handle litt ting og tang man trenger sånn i hverdagen, ikke lett å være alene hjemme, så masse å passe på liksom, passe på at man har shampo, balsam, toalettpapir, vaskemiddel, ol.... bare slit spørr du meg, og alt er jo så sabla dyrt! nå skjønner jeg virkelig at man må jobbe for å få ting til å gå rundt ass!

Ingen kommentarer: