15 juni 2008

slappirislapp

jaa, god morgen? eh jeg er sååå slapp idag, skjønner ikke hvorfor, uansett igår var jeg bare hjemme heeeele dagen, ikke ute i det hele tatt! har sovet og sovet... sov noen timer på kvelden igår, fra ca 17-20, ble vekket av at søten ringte meg, men det var bare kooos=) så satt jeg oppe og så litt på tv før jeg valgte og køye(var sååå jævelig trøtt) sendte natta meld til søte, og ønsket han en god natt på jobb og sa at jeg bare måtte sove og derfor kom jeg ikke ned til han! fikk en kjempe søt natta meld tilbake<3

har en sterk følelse på at el-greko kommer hjem til mamisusen sin idag også, savner han sååå mye, men nå skulle jeg egentlig ønske at han ikke kom, kunne blitt borte i 2dager til, hihih, men det går bra!

sååå siden han kommer, er jeg nødt til å prøve å shine opp litt her!

Ingen kommentarer: