13 juni 2008

....

la meg ikke før 05 imorges, og oppe nu, våknet av at noen ringte på døra nede(IRRITERENDE)
har vert skikkelig manko med søvn i det siste, kan bli litt slitsomt i lengden!
så har jeg hatt sjokolade og røyk til frokost, ikke akkurat sundt, men men.

hehe idag er det fredag den 13'ende, veit ikke om jeg er spess begeistret for det, men er ikke spess overtroisk heller, så bryr meg egentlig ikke....
men jeg SAVNER en person VEEEEELDIG mye, blir spennende å se om jeg får en liten sms idag fra han, noe jeg egentlig ikke tror jeg gjør., hehe liker å være litt, bare bitte litt pesimist, da blir jeg iallefall ikke skuffet:P
+ at jeg har begynt å høre på jan teigen sin sang som heter optimist, den får meg litt i humør når jeg er "nede"
alt ordner seg for snille jenter, har jeg hørt da...
såå da er det bare å vente å se..
ups, hehe kanskje jeg burde skru på mobilen min..

Ingen kommentarer: