13 juni 2008

Hos kusiiiine<3

tok taxi ut til majorstuen, etter mye om og men fant jeg fram til den "berømte" rimi butikken, og bahamas sol.. linn kom og møtte meg, med king. verdens søteste rottis valp på 5mnd=)
var innom en kaffe-sjappe og kjøpte kaffe til oss og lene.... ble med de opp og satt og skravlet og skravlet, hehe long time vøtt..

linn, me og king tok turen ned i bakgården for å rydde etter partyet som var der igår, herrejemmeni sååå mye det var å rydde:P

så var det ned i kjelleren for å hente rent tøy, Spent om det fremdeles var der, hadde vist ligget der i 3dager, men phju, alt var der=)

etter en stund kom sønnen til lene, verdens søteste gutt på 7år..
lekte litt med han
så dro vi alle+king på rimi for å handle,
han fikk en sprettball av meg, til 5kr, haha
var en stund med de før jeg måtte hjem, kjempe koooselig dag=)

gikk hjem hørte på musikk og bare koset meg, gikk igjennom bogstadveien og bare glanet,

når jeg omsider kom meg i gata, snakket jeg litt med jeanette, nevzat og erling....
er dødssliten, men nå må jeg hoppe i dusjen, har en "date" med rita litt senere, skal ned på grønland og ta en kaffe, er også bedt på fors til snille anja, hehe får se hva det blir til........

Ingen kommentarer: