14 juni 2008

fikk tatt noen bilder av kvelden da, ikke noe spess, bare en stille og rolig fredagskveld. finnes grenser for hva man tørr legge seg ut på når det er fredag den trettende ;)

satt på cafe'en til mousa, hele kvelden, skravlet og skravlet, og bare koste oss!
prøvde å vinke ett par ganger til dørvakta på ivars, men neeeida han så oss ikke.. vi ble ikke oppdaget før han kom over gata for å kjøpe seg mat..
pratet litt med han..

satt der nede til kl ble godt over 01, men siden de drev å bona gulvene på cafeen kunne vi bare sitte, mousa er sååå snill :D

men dum som jeg er gikk jeg ikke på do der før de begynte med boningen, så jeg måtte låne doen på ivars, men det gikk jo helt greit..

fikk tilogmed snakket leenge og mye med noen jeg bryr meg MYE om ;)

tokk opp en alvorlig sakk med 2 personer der nede også, sååå nå føler jeg meg myyye bedre, girlPOWEEEER!!!!!

SOV godt alle sammen og gratulerer med vel overstått fredag den trettende, for denne gang!!

Ingen kommentarer: