17 juni 2008

16.06.08

ble med rita og frida ut på en kveldstur igår, ca kl 2330 vi gikk bak politihuset og satt oss på en benk, mens fridag løp litt rundt, jeg prøvde å ringe E for rita ett par ganger, men nada!! derfor bestemte vi oss for å gå ned til ivars for å se om han var der med G, men haha ved lyskrsset ved kiwi der kom han kjørende(irriterende for rita) ikke så vi G på vei til 7eleven heller, men vi så bilen hans så vi bestemte oss for å stikke hode inn på vei tilbake, noe jeg gjorde pga av at frida var med, og G satt inne og jeg vinket han ut;) satt ute en stund og snakket med han, han spurte om jeg hadde snakket med N, jeg sier bare nei. gidder ikke opplyse alle om jeg har snakket med han elr ei. uansett G spurte om når jeg jobbet, hm og det spurte N meg om istad også, syns det er så merkelig... men svarte det samme til dem begge om at jeg skulle jobbe på Torsdag!!

Ingen kommentarer: